Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 maja 2016

O mnie

Witam wszystkich na moim blogu :)
Od dawna interesuje się wizażem, stylizacją i kosmetykami.
Już mając 8 lat mama kupiła mi pierwszą czerwoną szminkę, myśląc że to jest balsam w czerwonym opakowaniu. 
Podobał mi się kolor na ustach, troche później miałam swój pierwszy tusz do rzęs i tak się zaczeła moja przygoda z makijażem. Na początku traktowałam to jako zabawe.  
W gimnazjum przeszłam już przez chyba wszystkie wpaki makijażowe m.in tusz który sie odbijał na powiece czy pomarańczowa twarz fuuj :)
W Technikum już rozwinęłam swoje umiejętności i zaczęłam się poważnie malować. Makijaż zaczął być częścią mojego życia, robiąc makijaż czuje się zrelaksowana i lepiej się czuję.
Po zakończeniu szkoły wybrałam się na dwa kursy wizażu aby uzupełnić moją wiedzę. Więc wszystkiego czego się nauczyłam to własne doświadczenia, Youtube, gazety (make-up), parę książek ale to w następnym poście, no i oczywiście kursy z których wyniosłam bardzo wiele. :)
Ale przecież nie tylko żyje makijażem mam też dużo innych zainteresowań takich jak : grafika komputerowa, fotografia,taniec towarzyski, malarstwo i zjawiska paranormalne - wiem brzmi to strasznie ale bez obawy nie jestem żadną czarownicą :) 
Na moim blogu przede wszystkim będą recenzje kosmetyków , książki które polecam przeczytać, trochę stylizacji itp :) 
Chciałam jeszcze dodać że nie współpracuje z żadną firmą , nie reklamuje produktów tylko kosmetyki kupuje za własne pieniądze i wyrażam własną opinię, więc jeżeli jakiś produkt skrytukuje a tobie odpowiada znaczy że nasze cery mają różne potrzeby. Każda cera jest inna :)
Moja cera jest normalna i miejscami tłusta ( środek czoła i policzki) , mam również skłonności to wyprysków , blizny zostają jak narazie nie mogę się ich pozbyć :( -nie wiem lekki trądzik ? Nie wiem jak to lepiej nazwać, ale ma to swoje plusy bo lepiej będę oceniać produkt po stopniu krycia. 
Pozdrawiam wszystkich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz