Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 lipca 2016

Makijaż: Styl BOHO


Modelka: Paulina

Styl BOHO: zapoczątkował w 2004 roku, jest połączeniem mody hippisowskiej i cygańskiej.
Charakterystycznymi elementami stroju są długie luźne spódnice, kolorowe tuniki, futrzane kamizelki. Jeżeli chodzi o dodatki to zdecydowanie przeważają duże torby z frędzlami i długie naszyjniki. Boho stał się szczególnie popularny w śród gwiazd ponieważ w takim stroju można czuć się jednocześnie swobodnie i wyjątkowo. Makijaż powinien być pasującym akcentem, dlatego odcienie ciemnej wiśni oraz brązu będą idealne współgrały z całością. 
-------------------------------------------------------------------------




Sposób wykonania makijażu:

1) Jak zawsze na całą powiekę nałożyłam bazę pod cienie, a następnie puchatym pędzelkiem rozprowadziłam beżowy cień. 

2) Na środek powieki ruchomej płaskim pędzelkiem wklepałam mieszankę cienia pomarańczowego z czerwonym.

3) Załamanie powieki zaznaczyłam za pomocą skośnego pędzelka przy użyciu jasno brązowego cienia, potem rozblendowałam go ku górze, aby nadać efekt przydymionego oka.
Dodatkowo nadałam głębi oczom, za pomocą ciemno brązowego cienia w zewnętrznym kąciku i nieco roztarłam zaokraglonym pędzelkiem, aby nadać kształt łuku.

4) Aby oko nie było za ciemne w wewnętrznym kąciku nałożyłam pyłek roświetlający z użyciem malutkiego precyzyjnego pędzelka. Dzięki takiemu trikowi oczy wydają się większe i wyraźne.

5) Czarną kreskę wykonałam eyelinerem na linii rzęs z ostrą końcówką - efekt kociego oka.

6) Lekko wytuszowałam górne rzęsy i przeszłam do makijażu twarzy.

7) Gąbką nałożyłam podkład, korektor pod oczami i wszystko utrwaliłam pudrem.

8) Żeby twarz nie wydawała się płaska wykonturowałam ją bronzerem i roztarłam go skośnym pędzlem. A roświetlacz, wachlarzem nad kośćmi policzkowymi oraz lekko pod oczami .

9) Wróciłam do makijażu dolnej powieki, tak więc na linii wodnej zaaplikowałam czarną kredkę i roztarłam ją ku dołowi, płaskim krótko ściętym pędzelkiem. Aby uzyskać efekt ombre dodałam brązowy cień na cały obszar dolnej powieki, zewnętrzne kąciki przyciemniłam ciemno brązowym cieniem. Aby makijaż był spójny dodałam odrobinkę pomarańczowo-czerwonego cienia na środek dolnej powieki. Kończąc makijaż oka dodałam odrobinę pyłku roświetlającego w wewnętrznym kąciku dolnej powieki.  Wszystkie te czynności wykonałam za pomocą płaskich puchatych pędzelków.

10) Wytuszowałam dolne rzęsy i je rozdzieliłam metalowym grzebykiem.

11) Następnym krokiem były brwi, rozczesałam je i nadałam kolorytu za pomocą ciemno brązowego cienia przy użyciu skośnego pędzelka oraz ponownie rozczesałam aby wyglądały na naturalne. Oczyściłam łuk brwiowy beżowym pędzelkiem którego używałam na początku makijażu, gdzie nakładałam ten sam cień na cały obszar powieki.

12) A na koniec usta, mini pędzelkiem do ust nałożyłam bordową szminkę.




Spis kosmetyków które zostały użyte w owym makijażu:

1) OCZY:
-Avon: Baza pod cienie w kremie
-Makeup Revolution: paleta cieni, redemption palette essential mattes 2 (1, 6)
-Catrice: paletka cieni, Absolute Matt Eyeshadow Palette (5)
-My secret: paletka cieni, hot colors revolt against the nude (czerwony, pomarańczowy)
-Avon: kredka do oczu, supershock black
-KOBO: Pyłek, frosty white 503
-Yves Rocher, tusz do rzęs sexy pulp czarny
-Wibo, eyeliner waterproof

2) TWARZ:
-Gosh: podkład, X-Ceptional Wear Foundation (12 natural)
-Catrice: korektor, liquid camouflage high coverage concealer 020 light beige
-Rimmel, puder stay mate (003 peach glow)
-Makeup Revolution: bronzer, VIVID baked bronzer rock on world
-Pierre rene: cień do powiek, 33 pure
-Makeup Revolution: paleta roświetlaczy (1)

3) BRWI:
-Makeup Revolution: paleta cieni, redemption palette essential mattes 2 (8)

4) USTA:
-Avon, szminka: revenge












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz