Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 lipca 2016

50 Faktów o mnie

Zauważyłam że tego typu filmiki są modne na YouTube, to czemu by nie zrobić na blogu :) .

1. Miałam mieć na imię Judyta.

2. Urodziłam się 31 sierpnia 1995 r , jestem pod znakiem Panny.

3. Jestem leworęczna.

4. Mam 183cm wzrostu, a mimo to lubie nosić szpilki.

5. Nie mam żadnych kolczyków, tatuaże i nie zamierzam tego mieć.

6. Ze zwierząt najbardziej lubię koty i sowy.

7. Uwielbiam zapach nowych dywanów i butów (idąc do sklepu budowlanego zawsze muszę przejść przez stoisko z dywanami, to jest taki piękny zapach mmmm :) .)

8. Boje się pająków i brzydzę się różnego robactwa, toleruje tylko ćmy, motyle i biedronki. A co się z tym wiąże ? Nie znoszę biwaków i sapania pod gołym niebem.

9. Nie wyjdę z domu bez makijażu.

10. Oglądam włoskie seriale romantyczne.

11. Nigdy nie jest mi za ciepło, Gdy na zewnątrz jest około 30 st potrafię spać przy zamkniętym oknie i przykryć się kołdrą.

12. Nienawidzę pić kawy fuj, nawet jej "zapach" mnie odpycha.

13. Chciałabym się kiedyś nauczyć gry na fortepianie

14. Moja ulubiona gra komputerowa to simsy

15. Od dawna lubię oglądać różnego rodzaju wybory miss w TV, zawsze oglądając biorę kartkę i zapisuje sobie moje kandydatki.

16. Jestem jedynaczką.

17. Nie potrafię jeździć na rowerze, gdy byłam mała mama kupiła mi rower niestety nie chciałam się nauczyć jeździć, ponieważ nie chciało mi się pedałować i chciałam aby to samo jechało. Ale jakoś mnie nie ciągnie do rowerów do dnia dzisiejszego.

18. Mówię to co myślę, czasami źle się to kończy :) No ale cóż .. dodatkowo jestem uparta, zawsze lubię robić coś po swojemu nie słuchając innych. Bo ja wiem najlepiej ! :D

19. Jestem domownikiem, wszędzie dobrze ale w domu najlepiej.

20. Moje ulubione gatunki tańca, i jednocześnie chciałabym je opanować do perfekcji to:
-tango 
-ChaCha
-taniec brzucha

21. Lubie w wolnym czasie po szkicować, malować na płótnie czy lepić jakieś figurki z masy solnej czy nawet z plasteliny.

22. Ciągle coś mi się śni. Są to sny zazwyczaj rzeczywiste, czasami zastanawiam się czy przypadkiem nie mam drugiego wcielenia w innym świecie.

23. Uwielbiam szczegółowo planować, co będę robić jutro , za 5 dni, za 3 miesiące nawet za rok,  w jakich godzinach ile czasu mi to zajmie itp.

24. Nie lubię się nudzić a zarazem leżeć do góry brzuchem i nic nie robić. Zawsze staram się robić kilka rzeczy naraz i nie marnować czasu.

25. Do dnia dzisiejszego robię błędy ortograficzne, ktoś może mi powtórzyć 100 razy jak dany wyraz się pisze, a ja i tak napisze po swojemu.

26. EGIPT: moda, makijaże, historia, mumifikacja, piosenki/muzyka, to coś co mnie interesuje i pasjonuje.

27. Sport i ja to dwie różne rzeczy.

28. Jestem tradycjonalistką czyli wole tradycyjny album niż chomikować zdjęcia na instagramie, wole magnetofon od youtube, wole pisać na kartkach własnoręcznie niż na komputerze.

29. Jeżeli chodzi jedzenie nie lubię: szpinaku, kalafiora, grejfrutów, oliwek, sushi, chleba namoczonego w mleku, sera - upieczony na pizzy czy na zapiekance lubię.

30. Wierzę w zjawiska paranormalne. 

31. Mogłabym żyć bez elektroniki.

32. Irytuje mnie gdy ktoś obok mnie obgryzuje paznokcie

33. Kiedyś byłam bałaganiarą, teraz nie mogę żyć w bałaganie, uwielbiam sprzątać i mieć porządek. 

34. Czasem lubię obejrzeć sobie ciekawą bajkę.

35. Lubię wina.

36. Mój ulubiony wieczór: Gorąca czekolada, koc, słodycze, film.

37. Jestem punktualna, i nie znoszę gdy ktoś się spóźnia 5 min to jest już stanowczo duże opóźnienie.

38. Nie lubię rozmawiać przez telefon.

39. Jeżeli coś podoba mi się w sklepie, a budżet nie pozwala mi na jego kupno przeżywam to przez dobry miesiąc.

40. Lubię kolorowe i intensywne szminki.

41. Zawsze mam porządek w torebce.

42. Wieczorem zawsze przygotowuje ubrania które mam założyć następnego dnia.

43. Jeżeli spodoba mi się dana piosenka, słucham jej na okrągło przez cały dzień. Mam też fazę całodniową na oglądanie filmików na youtubie czy przeglądaniem sklepów internetowych, czy z rysowaniem itp.

44. Nie potrafię gwidać.

45. Gdy miałam ok 5 lat, miałam 4 siwe włosy.

46. Ulubione kwiaty: białe róże i tulipany.

47. Nie znoszę tłoku w sklepach, na ulicy...

48. Mam swój styl, nie podążam za modą, nosze to co mi się podoba.

49. Lubie włoskie dania.

50. Czasami odbieram budzik w telefonie. :P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz