Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 lipca 2016

Podkład, bourjois 123



Od producenta:
123 Perfect Foundation Bourjois to pierwszy podkład który posiada trzy pigmenty korygujące cerę. Pożegnaj się z ziemistą cerą i zaczerwienieniami.
Żółte pigmenty - redukują cienie pod oczami.
Fiołkoworóżowe pigmenty - świeża cera bez plamek i piegów.
Zielone pigmenty - maskuje popękane naczynka i czerwone ślady po trądziku.
Podkład 123 Perfect Foundation jest lekko matujący, długotrwale nawilżający oraz posiada SPF 10.


Moja opinia:
1)Dostępność: Hebe, Rossmann, bodajże Natura, drogerie internetowe
   Cena: ok.56 zł
   Konsystencja: Płynna , prawie wodnista
   Wykończenie: Naturalne
   Krycie: Niskie
   Zapach: chemiczny




2)Zalety:
-Solidne ładne opakowanie
-Zakrywa piegi słoneczne
-Naturalne wykończenie
-Po nałożeniu podkładu skóra w dotyku jest aksamicie gładka
-Nie odbija się na ubraniach
3)Wady:
-Ściemnia się u mnie o 2 do 3 tonów, a po paru godzinach dopasowuje się do kolorytu skóry Jeżeli chodzi o starszą skórę (ok 50 lat) nie ściemnia się
-Wysusza skórę (pielęgnuje skórę typu peeling czy toniki i nigdy nie miałam problemu z suchymi skórkami, ten podkład mi to zapewnił)
-Cena wysoka w stosunku to niskiej jakości
-Zapach ... kwestia przyzwyczajenia
-Trochę redukuje zaczerwienia i sińce ale nie w 100 %
-Niskie krycie prawie jak krem BB czy CC

4)Zdjęcia przed i po



5)Ostatecznie:
Nie wiem... trudny produkt mi nie odpowiada i na pewno nigdy go nie kupię. 
Sprawdzi się dla cer normalnych ewentualnie tłustych które nie mają żadnych niedoskonałości.

Po ok 8 godzinach, kolor idealnie dopasowuje się do kolorytu skóry, ściera się w okolicach nosa i brody, z bazą czy bez nie zauważyłam różnicy przy tym podkładzie. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz