Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 września 2016

Podkład revlon colorstay Oily Skin 24Hrs




Od Producenta:
Wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 15.
Występuje w dużej gamie kolorystycznej.

Moja Opinia:
1) Dostępność: Rossman, Hebe, Dauglas, Drogerie internetowe
    Cena: ok.70 zł
    Krycie: Średnie
    Zapach: Jak tradycyjny podkład, jest prawie nie wyczówalny
    Wykończenie: Satynowe
    Konsystencja:  Kremowa

2)Zalety:
- Trwały utrzymuje się przez cały dzień bez poprawki
- Nie ściera się
- Można budować krycie
- Średnia cena
- Duża gama kolorystyczna
- Zakrywa 90% niedoskonałości 
- Jest konfortowy w noszeniu
- Nie ciemnieje
- Nie tworzy efektu maski
- Nie tworzy smug
- Mam nową wersję czyli jest pompka :)
- Nawet dobrze wygląda na zdjęciach, mimo że ma filtr
- Wyrównuje koloryt
- Łatwość w aplikacji
- Przyjemna konsystencja

3)Wady:
- Zostawia lepką wartwę, więc konieczne się przypudrowanie
- Po ok 6 godzinach zaczynam się błyszczeć w strefie T + policzki (mam cere mieszaną)
- Średnio wydajny

Ostatecznie: 
Podkład by był idealny gdyby nie to że, świecę się po ok 6 godz (używałam różnych pudrów i różnych metod w aplikacji) więc wina stoi przy podkładzie. Niestety ten podkład nie dogaduję się z moją cerą. Ma wiele zalet więc zawszę będę do niego wracała dopóki nie znajdę czegoś lepszego :)

Ten podkład będzie się nadawał do cer normalnych które potrzebują krycia. 
Ale mimo wszystko daje ocenę 9/10 bo to naprawdę dobry podkład

Zdjęcia:




Widać że po godzinach podkład wtopił się w moją skórę, zdjęcie jest zrobione z przybliżenia więc z daleka nie
jest widoczne "wtopienie"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz